Profile number 65617
01/11/2017 Date added
Located in
Zuid-Holland
Sector
Leisure
Type of company
Other
Legal entity
None
Type of transaction
To be determined
Life phase enterprise
Full-grown
Employees in FTE
0
Type of buyer
Turnover last financial year
€ 1.000.000 - € 2.500.000
Asking price
€ 1.000.000 - € 2.500.000
Earnings before taxes
Confidential
Volgend seizoen wordt de gehele boulevard en het strand heringericht en gemoderniseerd. Vanwege deze verbetering en werkzaamheden in 2018 is het niet toegestaan om een paviljoen te plaatsen. Vanaf 2019 mag er weer een strandpaviljoen geplaatst worden. De nieuwe ondergrondse 4 lagen parkeergarage van ca. 700 plaatsen komt in de directe nabijheid van opgang naar het strand, welke langs het nieuw te bouwen paviljoen zal lopen. De 700 nieuwe parkeerplaatsen zullen dan als eerste worden gevuld samen met de 400 van het Zwarte pad. Zomer en winter overdag en ’s avonds. Het strandpavijoenpaviljoen komt zeer gunstig te liggen ten opzichte van de nieuwe strandopgang. Tevens zal de gehele boulevard worden heringericht m.b.t. hoogstaande horeca. Heineken is hierbij nauw betrokken.
Strandpaviljoen!
Ligging op het strand bij de Pier en het Kurhaus te Scheveningen. A1 locatie
Plannen Noorderstrand / boulevard Scheveningen: De Gemeente Den Haag heeft in het kader van de plannen voor 'De Kust Gezond' een ontwerp gemaakt voor een brede trap van de boulevard naar het strand vóór het Kurhaus. De Pier is sinds 18 juli 2015 weer open voor het publiek, nadat KondorWessels Vastgoed (VolkerWessels) en DanZep deze in oktober 2014 kochten. De vernieuwde Pier is inmiddels een ware foodboulevard, met een eigentijds en hoogwaardig aanbod van streetfood, restaurants, bars, terrassen en winkels. Op de Pier zijn daarnaast het hele jaar door festivals, culturele events, Pier markets, kidsmiddagen, educatieve activiteiten en muzikale optredens. De Pier is het hele jaar open en dagelijks toegankelijk vanaf 10.00 uur. De toegang is gratis. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dit profiel.