Company history/background
De onderneming houdt zich al ruim 5 jaar bezig met zogenaamde "direct dialogue" fondsenwerving. Dit betekent dat zij (bestaande) donateurs van haar klanten (goede doelen) huis aan huis benaderen om leden te werven.
Company activities
Fondsenwervers c.q. relatiebeheerders gaan met behulp van eigen ontwikkelde software donateurs langs. Middels de eigen database en database van klanten kan men snel en efficient adressen bezoeken die tot een hoog rendement leiden.
Dit is zogenaamde koude werving maar wel een datagedreven manier zodat de opdrachtgevers donateurs kunnen werven en behouden. Men biedt diensten aan op het gebied van doord2door, enquetes, campagnes, donor upgrades etc.
In totaal werken er 6,5 FTE bij het bedrijf en maakt men gebruik van een groep vaste 'fondsenwervers'.
De omzet bedraagt circa € 1.000.000 op jaarbasis.
Unique selling points
- Eigen ontwikkelde software die online werkt
- Geheel volgens AVG c.q. data privacy
- Uitgebreide gebruikers functionaliteiten
Other
- Ideaal voor eeen strategische partij als toevoeging aan de huidige activiteiten c.q. als add-on in een buy and build strategie.
General information
- Strategic acquisition
- Investor