Company history/background
Het bedrijf houdt zich als specialist bezig met het (in eigen beheer) produceren, ontwerpen en verkopen van het stijlvolle/tijdloze overhemd voor de eigentijdse en moderne man van kwalitatief materiaal.
Perfect fit, kwaliteit, eenvoud en tijdloos zijn een aantal kernwoorden van het product.
Company activities
Markt: Men levert rechtstreeks aan consumenten (B2C) via een geheel vernieuwde website.
Leveranciers: Men beschikt over vaste leveranciers waar men al een jarenlange relatie heeft en in opdracht de producten laat maken.
Resultaat: Omzet 2021: € 80.000 met een brutomarge van 30%.
Personeel: Geen personeel ter overname
Unique selling points
Kenmerken:
- Men heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in de naamsbekendheid en offline en online marketing, oa op social media/advertentie/emailmarketing wat heeft geleid tot een aanzienlijke stijging in (website) positie en bezoek.
- Merk is voor 10 jaar vastgelegd.
- De online store is helemaal up-to-date en kan makkelijk worden uitgebreid met andere producten c.q. is goed te integreren met een bedrijf al actief in de (online) kleding verkoop.
- Duurzame opzet, lage voetprint, gerecyclede verpakking en Gots-gecertificeerde product.
Other
Geschikt voor;
Zowel geschikt voor een MBI-kandidaat met affiniteit voor de markt of een strategische partij die synergie wil realiseren.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor