Profiel nr. 107971

HR- adviesbureau met expertise op ziekteverzuimpreventie en vitaliteit

28/05/2024 Geplaatst

Gevestigd in

Zuid-Holland

Ook interessant voor

Heel Nederland

Algemene informatie

Branche

Dienstverlening

Soort bedrijf

Zakelijke dienstverlening

Rechtsvorm

BV

Transactievorm

Aandelentransactie

Levensfase onderneming

Groeiend

Aantal medewerkers (in FTE)

< 5

Type koper

  • Strategische overname
  • Investeerder


Financiële informatie

Omzet indicatie

€ 500.000 - € 1.000.000

Indicatie overnamebedrag

€ 500.000 - € 2.500.000

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Bedrijfshistorie / achtergrond

Het betreft feitelijk twee onderningen (B`V's) van dezelfde eigenaar. BV 1 is opgericht in 2011 en BV 2 in 2019. Vanuit een vaste kern en een grote felxibele schil, worden de bedrijfsactiviteiten ontplooid.

BV 1 is gestart vanuit een eenmanszaak en is later omgezet naar een BV. BV 2 is vanuit een marktbehoefte opgezet.

Gezien persoonlijke omstandigheden, wordt gezocht naar :

a: Een investeerder (en strategisch partner) om een vervolgstap te kunnen maken en te kunnen groeien; of 

b: Een overname kandidaat die de bedrijven omarmt en de droom van de huidige eigenaar verder voort wil zetten


Activiteiten van het bedrijf

BV 1 heeft expertise op het gebied van HR (werving en selectie, interim search en career services) en BV 2 heeft expertise op het gebied van ziekteverzuim(preventie), casemanagement, arbeidsdeskundige expertise en 2e spoor.

Beide organisatie zijn qua dienstverlening actief op het gebied van mens en werk en zijn qua bedrijfsactiviteiten complementair aan elkaar. 


Onderscheidend vermogen

De dienstverlening is zo opgezet, dat in tijden van hoog- en laag conjunctuur er afname garantie is qua activiteiten. De onderneming kenmerkt zich als flexibel (zowel qua advies als qua regio), een hoge mate van kwaliteit, altijd maatwerk, een multidisciplinaire aanpak en een zeer snelle reactie termijn (zowel qua interventie als qua trajectstart). De ondernemingen vormen feitelijk een "loket" voor directeuren en HR professionals, waarbij zij voor advies en ondersteuning onze organisatie(s) kunnen inzetten.

We hebben opdrachtgevers per BV, maar ook opdrachtgevers die bij beide BV's afnemen. Beide BV's hebben een eigen identiteit en aanpak maar zijn wel complementair aan elkaar. Er liggen nog diverse plannen om op te schalen (franchisen, abonnementsvormen, automatiseren, inzet van AI etc.) Daarnaast vissen wij in een markt van potentieel 1000.000 medewerkers met stress gerelateerde klachten en slecht functionerende arbodiensten. Het potentieel van preventieve aanpak is dus enorm. 


Overig

Er is naast beide ondernemingen een groot HR netwerk (5000+) beschikbaar en de organisatie is schaalbaar. Er zijn weinig vaste kosten en er is een groot (flexibel en schaalbaar) netwerk beschikbaar van zzp-ers. Daarnaast ligt er een volledig protocol en handboek klaar (inclusief merkregistratie) om één onderneming te franchisen. Het raamwerk (software, contracten, overeenkomsten) is AVG proof en zeer solide. Facturatie en ondersteuning zijn volledig geautomatiseerd.  

Qua koper (of investeerder) zoeken wij echt serieuze kandidaten die de ambitie hebben om onze merken verder (te helpen) uit te bouwen. Een zakelijke maar empathische koper die oog heeft voor mens en business en hier ook ervaring in/mee heeft. Wij zijn onze samenwerkingspartners en opdrachtgevers trouw en dat verwachten we ook van een koper of investeerder. 


HR- adviesbureau met expertise op ziekteverzuimpreventie en vitaliteit
Regio
Zuid-Holland
Branche
Dienstverlening
Type
Te koop aangeboden
Omzet
500.000 - 1.000.000
Overname
500.000 - 2.500.000
Contact met dit profiel Bewaar als favoriet

Interesse of meer informatie?

Je kunt gratis en vrijblijvend in contact komen met de aanbieder van het profiel. Na het invullen van je e-mailadres kun je je interesse kenbaar maken of meer informatie aanvragen. De door ons gevraagde data zijn uitsluitend bedoeld voor het leggen van contact en zullen dan ook discreet behandeld worden door de ontvangende partij.

Zo kom je in contact:

  • Vul hieronder je e-mailadres in
  • Wanneer deze reeds bekend is, log in of klik op wachtwoord vergeten
  • Vul vervolgens het reactieformulier in en verzend het
  • Wij controleren je reactie en sturen hem door naar de aanbieder
  • De aanbieder neemt binnen 7 dagen contact met je op
  • Na 7 dagen niks gehoord? Laat het ons weten

  • Begeleidende tekst voor aanbieder

    • Stel eventuele vragen
    • Geef aan vanwaar er interesse is
    • Vertel iets over je achtergrond

    Beschikbaar eigen vermogen

    Let op: voor financiering van een bedrijfsovername is minimaal 25% eigen inbreng vereist.


    Deze gegevens zijn enkel bedoeld voor het tot stand brengen van contact. De gegevens worden door ons gecontroleerd voordat we ze doorsturen naar de aanbieder. Reacties die incompleet zijn of niet kloppende gegevens bevatten worden niet doorgestuurd.

    Postcode

    Vul uw postcode en huisnummer in en uw adres wordt automatisch geladen.


    E-mail

    Vul de juiste gegevens in, zodat de profielplaatser contact met je op kan nemen.

    Telefoon

    Als we contact met je opnemen doen we dat altijd vertrouwelijk.

    Mobiele Telefoon

    Als we contact met je opnemen doen we dat altijd vertrouwelijk.


    Na het plaatsen van deze reactie wordt automatisch een account voor je aangemaakt. Van hieruit kun je makkelijk deze en eventuele volgende reacties beheren. Creëer hieronder een wachtwoord. Het wachtwoord moet minimaal 6 karakters lang zijn.